Oltchim şi Dan Diaconescu. În campanie electorală

Dan Diaconescu a reuşit să facă din privatizarea Oltchimului un show televizat demn de televiziunea pe care o patronează. Aflat în sediul Ministerului Economiei, în spatele său, un televizor rămas pe Realitatea Tv, unde se putea vedea în direct, patronul OTV a avut o prestaţie mai ceva ca în studioul său.  Dublarea ofertei, discuţia cu Remus Vulpescu, zecile de microfoane, funcţionarul nelămurit din spatele celor doi, aceasta este imaginea cu care vom rămâne după ce privatizarea va fi încheiată. Şi cu excepţia factorului Dan Diaconescu, totul începe să semene cu ce s-a întâmplat la Sidex Galaţi.

 Nu am niciun dubiu că Diaconescu nu are nici cea mai mică intenţie de a prelua Oltchim. Gestionarea unei televiziuni de apartament nu are nimic de-a face cu preluarea unui Combinat cu datorii de 400 de milioane de euro, dependent de Arpechim, cu dificultăţi în găsirea pieţelor de desfacere şi de care depinde soarta unui judeţ întreg. Dan Diaconescu nu îşi face decât campanie electorală. Pe fondul protestelor de la combinat, a episodului Sidex Galaţi încă proaspăt în minţile multora, în plină criză economică, Diaconescu pozează în Salvatorul Poporului. Sau al telespectatorilor săi, în fine.

 O parte a electoratului crede ce spune. Electoratul dezamăgit, sărăcit, uşor de manevrat. Mai numeros decât electoratul aflat în clasa de mijloc, care înţelege ce se întâmplă şi nu îl aşteaptă pe Dan Diaconescu să vină să-l salveze.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *