Viitor la preţ redus

Însă totdeauna vremurile au aparent rătăcite prin buzunare vreo revoluţie industrială, ori informaţională…Specialiştii sar să aprecieze schimbările, comentând că asemenea revoluţii promit noi salturi spre progresul societăţii umane. După cum spunea dr. Paul Strassmann (reputat specialist american în tehnologia informaţiilor), “atunci când trăim perioade de progres rapid, situaţia pare a se înrăutăţi, deoarece ele sunt însoţite de o realcătuire a stilurilor de viaţă".

Deja cei care au ca obiect de studiu societatea de consum dau câteva" avertismente" care ar putea suna oarecum straniu. De exemplu, ei avertizează că brandurile ar trebui să fie mai atente în viitor cu un “client-consumator" important, şi anume femeile pe care “n-ar trebui să le mai masculinizeze!". De asemenea, subliniază că viitorul ar putea prezenta aspect interesante în ceea ce priveşte: produsele sănătoase (şi low-cost!) care să prezinte cât mai multe informaţii pe ambalaj, creşterea interesului pentru ferme (deoarece s-a observat că oamenii manifestă în ultima vreme un interes tot mai mare pentru grădinărit, natură şi produsele organice). În plus, tot în ceea ce priveşte viitorul se estimează că anumite locuri de muncă s-ar putea să fie “permanent strămutate" de tehnologie, dar tot ei, specialiştii, ne liniştesc, spunând că nu trebuie totul perceput în mod negativist.

E adevărat că nu se poate percepe trecerea la o nouă realitate fără teamă şi confuzie, dar nu putem lăsa plictiseala existenţială să stea în calea progresului! Oricare ar fi noua ordine (economică-dacă vreţi, că tot a fost economia clasată drept o ştiinţă deprimantă…), a ne păstra rădăcinile tinere şi sănătoase ar putea constitui un must have al momentului şi, de ce nu, al viitorului. Chiar dacă s-ar putea să fie un viitor la preţ redus…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *